Letní provoz a aktuální produkty

01.07.2019

Ještě mám pro vás tři zprávy...

Tou první je, že jsem aktuálně doplnila "sklad" o sto výtisků knihy Probuzení vnitřního delfína (našla si již více než 350 čtenářů, tak věřím, že se po ní opět jen zapráší...). A navíc jsem se setkala s Cheryl Yambrach Rose-Hall a vzala jsem si od ní opět několik jejích krásných výtvorů, přestože se jí toho do kufru mnoho nevešlo. I z toho důvodu neváhejte s koupí dlouho! Více viz Produkty - Neo-vizionářské umění.

Další zprávou je, že od 11. do 16. července jsem si "naordinovala" klid a žádný internet. Poslední zásilku budu tedy posílat těsně předtím a pokud mi v té době budete psát, ozvu se vám, až si náležitě odpočinu... :-). Po zbytek prázdnin se také pokusím zvolnit, zejména o víkendech, abych pak mohla plná sil pokračovat a podala jsem co nejlepší výkon na všech těch akcích, co nás čekají - na konci srpna Hvězdná brána, na konci září Lemurijské sesterstvo a třešnička na dortu na konci října - Anders Holte a Cacina Meadu... no a už abychom chystali Kryona na příští rok... ;-)

A do třetice ještě - před nedávnem jsem se na přání některých z vás rozhodla rozesílat e-mailem novinky (cca 1x měsíčně, pokud bude v daném období opravdu něco nového). Můžete se přihlásit k jejich odběru buď u příležitosti své příští objednávky, nebo pod záložkou Newsletter.

Přeji vám všem báječné léto. 


S láskou,


M.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky