Zakončení roku 2019

12.12.2019

Právě jsem dokončila sedmý a letos již poslední newsletter. A protože je v něm vše, co jsem chtěla říci vám všem na závěr roku, tak vkládám nezměněné i sem :-)


Co nového NA PRAHU?

Mám pocit, že nové je úplně všechno... nebo bude, od příštího roku, protože teď se mnohé chystá. A všimla jsem si, že u mnohých z vás "nezůstal kámen na kameni". U někoho je to ještě bolavé, někde už vysvítá "světlo na konci tunelu". A právě protože procházíme mnohými procesy, rozhodla jsem se, že tentokrát to vezmu opravdu stručně.

Vlastně ani tak nejde o novinky, ale spíš o shrnutí. Tento rok byl v mnohém převratný. A přiznám se, že jsem neskonale vděčná, že ty převraty a změny u mne nebyly ani moc bolestné, i když někdy bouřlivé J. Tento rok přinesl mnoho změn, mnoho inspirace a mnoho otevřených dveří. A jsem ráda, že nemusím volit jen jedny - naopak mám pocit, že i to může být zpráva pro někoho z vás. Nemusíme se rozhodnout, že máme tu a tu profesi. Však každý z nás má v životě mnoho rolí, proč bychom nemohli mít i více způsobů, jak vyjádřit svou tvořivost? Jsme přeci multidimenzionální bytosti. Proč se omezovat? Při dobrém vyladění a při následování synchronicity totiž máme ten nejlepší plánovací "program" - náš diář totiž řídí vesmír. A pokud je toho na nás příliš, v pravou chvíli nám do cesty přivádí báječné lidi, kteří mohou tvořit spolu s námi. Možná jen na chvíli a možná na mnoho let... A tito lidé nejenže nám pomohou, aby toho na nás nebylo přespříliš, mohou do spolupráce vnést nový náboj, nové myšlenky, jiné zkušenosti, svojí odbornost a také novou úroveň hojnosti. Ale to už je jen taková myšlenka, se kterou můžeme vykročit do příštího roku. Právě teď už bychom se měli přesunout k něčemu důležitějšímu, našemu skutečnému poslání...

... celý rok jsme pilně pracovali, tvořili, a někdy i odsouvali sebe, své blízké, odpočinek... sami si doplňte, pokud se vás to týká. Ale už stačilo. Procházíme branou 12-12-12. Rok 2019 není totiž jen katalytickým rokem trojky, ale při prvním sečtení dává dohromady číslo 12. Dvanáctka je základním číslem celého Vesmíru - vstupujeme do nekonečných možností. Je možné si cokoli přát - a také (si) to splnit. Dvanáctka je také číslem metaforickým. A zároveň pokud tato tři čísla sečteme, dostaneme devítku, tedy završení - dokonalé zakončení tohoto desetiletí. Je načase pomalu uzavírat a už jen dokončovat to, co by opravdu nebylo vhodné nést do příštího roku a desetiletí...

I proto už jsem uzavřela možnost objednávek, jen dokončuji poslední informace, uzavírám účetnictví a připravuji si nové procesy, abych co nejvíce zjednodušila a zefektivnila svou práci a abych tak měla příští rok více volnosti a času k tvoření, komunikaci, ale také na svůj domov, rodinu a sebe...

přiznám se, že už léta si toto období užívám i pracovně - protože miluji ten pocit, kdy si mohu procházet všechny své seznamy a s radostí odškrtávat, co všechno se mi povedlo, co jsem splnila, a zavzpomínat si na to, jak to bylo báječné... je to skvělé cvičení, jak si uvědomit, co všechno dokážeme... no a samozřejmě také provádím své vlastní rituály, abych se plně připravila na to, co přichází.

Ale i když je to cvičení posilující, vyhradila jsem mu jen určité množství času - protože právě teď nastal čas už opravdu končit a věnovat čas něčemu, co je ještě důležitější - abychom nabrali síly, našli novou úroveň klidu a míru a ten pak užívali plnými doušky a potom jej šířili dál - tam, kde je to často nejtěžší. Je načase se potkávat s rodinou, přáteli, sousedy... a přestože to často bývá výzva, pojďme se pokusit, aby to bylo letos lepší než kdykoli jindy. Naštěstí máme už od loňského roku nádherný typ od Kryona. Už jsem vám ho připomínala, ale udělám to znovu. Před rokem totiž předal přesně pro toto období nádherný channeling - jmenuje se 7 darů. A abyste ho nemuseli hledat, tady je: www.kryon.webnode.cz/news/sedm-daru/ .

Drazí a milovaní, výzvy - nevýzvy. Přeji vám, ať je pro vás toto období tak nádherné, jak jen to bude možné. Hodně lásky, radosti, klidu, míru, pohody, hojnosti... nebo alespoň trpělivosti. Ta sama o sobě je mnohdy k nezaplacení. :-)

Děkuji, že jste nejen vstoupili, ale častokrát i kráčeli cestou necestou spolu s námi. O tom, kam dál tato cesta povede, vám povím zase příště...


Pro web www.na-prahu.webnode.cz Marie Kuchařová

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky